Jyty Pirkanmaa peruu tapahtumansa ja kokouksensa 16.3. alkaen

14.3.2020

Koronavarautumisen vuoksi liiton suosituksen mukaan Jyty Pirkanmaa peruu kaikki tapahtumansa 16.3.-31.5.2020 välisenä aikana. Muutoksista tiedotamme netti- ja facebook-sivuilla. Toimisto palvelee jäseniä entiseen tapaan sähköpostitse ja puhelimitse. Suosittelemme välttämään toimistolla käyntiä tai varaamaan ajan etukäteen, suosimme etätyötä suositusten mukaan.

Jyty peruuttaa toukokuun loppuun 31.5. saakka koulutus- ja jäsentilaisuuksia. Myös Jytyn työpaikkakiertue keskeytetään toistaiseksi.

Perutut koulutukset ja tilaisuudet pyritään järjestämään myöhemmin, mikäli mahdollista. Osa tilaisuuksista pystyttäneen myös toteuttamaan etäyhteyksillä, kuten verkkokoulutuksina. Perumisista ja muutoksista tiedotetaan aina ilmoittautuneille erikseen. Seuraa myös Jytyn nettisivujen koulutuskalenteria ja tapahtumakalenteria.

Jyty haluaa turvata jäsenistön valmiudet toimia työssään koronavirusepidemian aikana sekä estää viruksen laajamittaisen leviämisen. Jyty korostaa, että tapahtumien peruminen on osa varautumista ja vastuullista toimintaa, jotta epidemian laajeneminen ja haitat saadaan minimoitua.

Liitto suosittaa samaa toimintatapaa myös jäsenyhdistyksilleen. Työnantajat ohjeistavat työntekijöitä koronavirusepidemian osalta. Viime kädessä noudatetaan viranomaisten ohjeita.