Ilmoittautumiset tapahtumiin

Ilmoittautumisien avaamisesta on ilmoitettu kunkin tapahtumien kohdalla erikseen. Pyydämme kärsivällisyyttä avaamisen osalta, joka on valitettavasti käsityötä ja on riippuvainen myös yhteysongelmista eli muutama minuutti voi aina mennä yli varsinkin jos on monta avattavaa ilmoittautumista samalla. Automaattinen avaaminen onnistuu vain puoliltaöin aukeavaan ilmoittautumiseen.

Tämän sivun vasemmasta laidasta löydät eri tapahtumien lisätiedot ja ilmoittautumislomakkeet.

Lehden ilmestymisaikataulun ja tapahtumien ilmoittautumisaikojen vuoksi kaikki tapahtumailmoitukset eivät aina ehdi lehteen, joten kannattaa seurata etusivun tapahtumatietoja, joissa kerrotaan, milloin ilmoittautuminen nettisivujen kautta aukeaa.

Ilman lääkärintodistusta tai hallituksen hyväksymää pätevää syytä peruuttaminen tai peruuttamatta jättäminen antaa yhdistykselle oikeuden laskuttaa jäsenhinnan ja todellisten kustannusten välisen erotuksen ilmoittautujalta.

Riittävän ajoissa tehty peruutus katsotaan hyväksytyksi, mikäli jonossa on muita lähtijöitä. Tällöin jäsenhinta palautetaan.

Tervetuloa mukaan tapahtumiin!

- Jyty Pirkanmaa ry -