Kansallisteatterin Tuohtumus - liput nyt myynnissä

Tuohtumus on aikalaisdraama, joka kertoo keski-ikäisistä, erilaisissa elämäntilanteissa olevista sisaruksista (Sari Puumalainen ja Anna-Maija Tuokko), jotka muuttavat asumaan kuolemansairaan isänsä (Jukka-Pekka Palo) luokse. Hyvät arvostelut saaneen Tuohtumuksen kantaesitys oli 17.9.2020 Vallilan Kansallisteatterissa. Näytelmän ovat ohjanneet Kirsi Porkka ja Marina Meinander. Lisää näytelmästä Tuohtumus - Kansallisteatteri

Jyty Pirkanmaa tarjoaa jäsenilleen Tuohtumus- näytelmän tallenteena, vaikka kotisohvalla katsottavaksi jäsenhintaan 7 euroa.

Jäsenyys tarkistetaan.

LIPPUJA SAATAVILLA!

Jäikö lippu hankkimatta Kansallisteatterin Tuohtumus-näytelmään, joka on nähtävissä 1.5.2021 kotisohvalta jäsenhintaan 7 €?

EI HÄTÄÄ! Yhdistyksemme toimistolla on  7 kpl ylimääräisiä lippuja. Nopeat elävät! Varaa lippusi toimistolta p. 045 2778 084/ toimisto@jytypirkanmaa.fi

Teatterikoodi lähetetään lippunsa ostaneille vappuviikolla sähköpostiin. Koodin lähettämistä varten jäsenen sähköpostiosoite toimitetaan kolmannelle osapuolelle. Muistathan tarkistaa myös roskapostit. Huippulaadukas taltiointi on katsottavissa 10 päivän ajan katselukoodin aktivoinnista.

Lisätietoja: Satu Ahola, p. 045 277 8084, toimisto@jytypirkanmaa.fi