Lomakkeet

Lomarahan vaihto

Uusi työehtosopimus 1.2.2018 alkaen antaa mahdollisuuden sopia paikallisesti lomarahojen vaihtamisesta vapaaksi.

Kartoitamme jäsenistön kiinnostusta lomarahojen vaihtamiseen, joko osittain tai kokonaan.

Jäsenistön kannattaa valintaa tehdessään muistaa, että lomarahojen vaihtaminen vapaaksi tarkoittaa seuraavaa

• lomarahavapaiden ajaksi pääsääntöisesti ei palkata sijaisia, joten työkaverit tekevät työt tai työt odottavat vapailta palaavaa
  • lomarahan vaihtaminen vapaaksi alentaa vuosiansion määrää ja näin siis myös eläketulojen määrää

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

HUOMAATHAN ETTÄ LÄHETÄT YLEMMÄLLÄ LÄHETÄ-PAINIKKEELLA LOMARAHAN VAIHTO -VIESTIN JA ALEMMALLA YHTEYSTIETOJEN PÄIVITYKSEN

Yhteystietojen päivitys

*

Sähköpostiosoitteita ei jaeta kolmannen osapuolen käyttöön. Sähköpostiosoitteita kerätään, jotta jäsenistö saisi ajankohtaista tietoa yhdistyksen ja sen paikallistiimin järjestämistä tapahtumista ja koulutuksesta.

Jyty-Agentti eli paikallinen yhdistyksen yhteyshenkilö käyttää sähköpostiosoitetta paikallisten tapahtumien tiedottamiseen. Koska ammattiyhdistysjäsenyys on tietosuojan piirissä oleva asia, tarvitsemme paikallistiedottamiseen henkilökohtaisen luvan sähköpostiosoitteiden antamiseen Jyty-Agenttien käyttöön.

Jyty-taskukalenteri

Tähän asti Jyty-kalenteri on tullut paperikalenterina jokaiselle jäsenelle vuoden loppupuolella. Moni on kuitenkin ilmoittanut, että ei paperikalenteria haluaisi ja nyt siihen on mahdollisuus. Enää ei voi vaikuttaa vuoden 2018 kalenterin tilaukseen, mutta voit alla olevalla lomakkeella ilmoittaa, että ET HALUA Jyty-kalenteria jatkossa. Jos haluat kalenterin edelleen, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Mikäli myöhemmin päätätkin haluta kalenterin jonain vuonna, voit ilmoittaa siitä yhdistyksen toimistoon.

Jyty-kalenteri