Vuokraus

Jyty Pirkanmaan jäsenenä voit vuokrata jäsenhintaisen lomahuoneiston Holiday Club Vierumäellä. Hakuaika vuodelle 2022 alkaa maanantaina 22.11.2021. Hakemus tehdään alla olevalla lomakkeella. Viikkohinta on 395 - 595 € viikosta riippuen.

Lomahuoneiston vuokra-aika on yleensä yksi viikko. Viikko alkaa perjantaina klo 16 ja päättyy seuraavana perjantaina klo 11. Hiljaisina aikoina mahdollisuus myös viikonloppuvuokraukseen erikseen sovittaen, jos vapaata on.

Lomaviikkojen arvonta

Mikäli samalle viikolle on useita hakijoita, lomaviikot arvotaan hakijoiden kesken kaksi kertaa vuodessa. Arvonnan tuloksista ilmoitetaan hakijoille ensisijaisesti sähköpostitse (puhelimitse/kirjeellä, jos sähköpostia ei ole käytössä). Etusijalla jatkossa ovat ne hakijat, jotka eivät ole aiemmin vuokranneet loma-asuntoa.

Kevätkauden (1.1.-30.6.) lomaviikkojen varausaika on 22.11.-13.12.2021, saadusta viikosta arvonnan jälkeen ilmoitetaan 20.12.2021 mennessä.

Syyskauden (1.7.-31.12.) varausajankohta on huhti-toukokuussa 2022. Tästä lisää huhtikuun lehdessä ja nettisivuilla.

Saadun lomaviikon eteenpäin vuokraus on kielletty.

Varausmaksu:

Majoitusvaraus on sitova. Arvonnan jälkeen laskutetaan varaajalta 50 € varausmaksu, jota ei palauteta mahdollisessa peruutustapauksessa. Mikäli varausmaksua ei makseta eräpäivään mennessä, viikko siirtyy uudelleen arvottavaksi.

Peruutusehdot

Myöhemmin kuin 28 vrk ennen vuokra-ajan alkua peruutetuista veloitamme koko vuokran. Sairaustapauksissa tai vastaavissa yhdistys käyttää harkintaa.