Megaristeily

Tule yhdessä työkavereidesi kanssa Jytyn vuoden 2019 merkittävimpään jäsentapahtumaan - Jytyn Megaristeilylle Tukholmaan 3.-5.5.2019. Laivana toimii upea Silja Symphony. Megaristeily on luento- ja verkostoitumisristeily, joka on suunnattu niin Jytyn jäsenille ja yhdistystoimijoille kuin päättäjille ja yhteistyökumppaneille. Tätä reissua ei kannata jättää väliin! Laiva on lastattu Jytyllä, joten ilmoittaudu heti, ettet jää rannalle!

Aika ja paikka: 3.-5.5.2019, M/S Silja Symphony (Helsinki - Tukholma - Helsinki)

Luvassa on ajankohtaista, laadukasta ja monipuolista ohjelmaa työelämää, hyvinvointia ja yhteiskuntaa koskevista aiheista, ammattialakohtaamisia sekä tietysti ripaus viihdettä ja virkistäytymistä. Tämä on tilaisuus verkostoitua ja tavata muita ympäri Suomea saapuneita jytyläisiä, joten älä jää rannalle.

Oman yhdistyksen tuki:

Uusien ohjeistuksien mukaan, jokainen ilmoittautuu itse MatkaVekan kautta. Maksetun kuitin kopion voi lähettää toimisto@jytypirkanmaa.fi tilinumeronsa kera, niin saa yhdistyksen tuen takaisin pankkitililleen. Tuki on vähintään 75€/jäsen.

ILMOITTAUDU www.jytyliitto.fi/fi/ajankohtaista/megaristeily/

Aikataulu ja ohjelma:

Laiva lähtee Helsingin Eteläsatamasta, Olympiaterminaalista perjantaina 3.5. klo 17.00 ja palaa sunnuntaina 5.5. klo 10.30. Risteilyn aikana on mahdollista käydä maissa Tukholmassa. Katso risteilyohjelma omalta sivultaan. Tarkemmasta Jytyn järjestämästä ohjelmasta tiedotetaan alkuvuoden aikana.

Kuljetukset:

Jyty kustantaa Matkavekan kautta risteilylle tehtävät liityntäkuljetukset. Mikäli matkatoimisto on hoitanut yhteiskuljetukset paikkakunnaltasi, muita matkustustapoja ei tällöin korvata.Matkakulut kotoa yhteiskuljetukseen korvataan yli 50€ osalta. Mikäli yhteiskuljetusta ei ole, Jyty korvaa risteilyyn osallistuville kulut edullisimman matkustustavan mukaan, lue tarkemmin matkustusohjeesta

Jytyliitto maksaa jäsenien bussi- tai lentomatkan Helsinkiin (alla olevat reitit). Liittoon kuulumattomien bussihinta näkyy lähtöpaikan yhteydessä. Varausvaiheessa kaikki bussipaikat ovat 0-hintaisia – ei-jäsenille toimitamme laskun bussista  tai lennosta jälkikäteen.

PIRKANMAAN YHDISTYKSELLE SOPIVIA KULJETUKSIA

11:45 IKAALINEN/Neste piha 49€