Paikallistiimit

Paikallistiimit koostuvat Jyty-Agenteista, jotka toimivat työpaikoilla jäsenten lähitukena. Jyty-Agentit eivät ole (välttämättä) luottamusmiehiä, mutta voivat toki olla. Jyty-Agentti ei ole siis edunvalvonnasta vastaavia, vaan nimenomaan käytännön asioissa neuvovia lähitukia. Heiltä voi kysyä neuvoa, mihin ottaa yhteyttä tai kysyä vaikka toimiston puhelinnumeroa tai muita perusasioista.

Paikallistiimin vetäjänä/vastaavana toimii alueelta oleva hallituksen jäsen. Paikallistiimillä on oma budjetti, jolla he voivat järjestää haluamaansa toimintaa omalla alueella. Tämän lisäksi koko yhdistyksen alueella järjestetään vapaa-aikatoimintaa, koulutusta ja edunvalvontaa.

Joissakin paikallistiimeissä on vielä avoimia paikkoja, mikäli toiminta kiinnostaa kysy lähellä olevalta Jyty-agentilta lisätietoja tai laita viestiä puheenjohtajalle. Myös lisäpaikkoja niissäkin tiimeissä, joissa näyttävät paikat olevan täynnä.