Paikallistiimit

Paikallistiimit koostuvat Jyty-Agenteista, jotka toimivat työpaikoilla jäsenten lähitukena. Jyty-Agentit eivät ole (välttämättä) luottamusmiehiä, mutta voivat toki olla. Jyty-Agentti ei ole siis edunvalvonnasta vastaavia, vaan nimenomaan käytännön asioissa neuvovia lähitukia. Heiltä voi kysyä neuvoa, mihin ottaa yhteyttä tai kysyä vaikka toimiston puhelinnumeroa tai muita perusasioista.

Paikallistiimin vetäjänä/vastaavana toimii alueelta oleva hallituksen jäsen. Paikallistiimillä on oma budjetti, jolla he voivat järjestää haluamaansa toimintaa omalla alueella. Tämän lisäksi koko yhdistyksen alueella järjestetään vapaa-aikatoimintaa, koulutusta ja edunvalvontaa.

Joissakin paikallistiimeissä on vielä avoimia paikkoja, mikäli toiminta kiinnostaa kysy lähellä olevalta Jyty-agentilta lisätietoja tai laita viestiä puheenjohtajalle. Myös lisäpaikkoja niissäkin tiimeissä, joissa näyttävät paikat olevan täynnä.

UUDET AGENTIT ovat hakusessa ja valinnat vahvistetaan helmikuun hallituksessa. Tulkaa mukaan, aktiivina saat yhdistyksestä enemmän myös itsellesi.

Kysy lisää: puheenjohtaja@jytypirkanmaa.fi