Kesäpäivä Vesilahdessa 21.7.2019

JYTY PIRKANMAA NLV-TIIMI

KESÄPÄIVÄ VESILAHDESSA

Jyty Pirkanmaan NLV-tiimi (Nokia, Lempäälä, Vesilahti)

kutsuu Sinut

viettämään mukavaa kesäistä päivää

Vesilahteen Laukon kartanoon 21.7.2019

Tee heti varaus kalenteriisi!

Päivämme huipentuu upeaan Jukka Rintalan muotinäytökseen. Paljon on nähtävää ja koettavaa myös sitä ennen..

Aloitamme päivän kesäisellä kartanolounaalla Arto Rastaan Laukko-ravintolassa klo 12. Lounaan jälkeen voit tutustua Laukon kartanoon, sen historiaan ja tämän kesän näyttelyihin sekä tehdä ostoksia Kartanopuodissa tai Jukka Rintala Shopissa. Voit käydä oman aikataulusi mukaisesti joko Suomi Filmi-kahvilassa kakulla tai Puistoterassilla mansikkavohveleilla.

Muotinäytös alkaa klo 16.

Tiimi tarjoaa sinulle lounaan ja tapahtumalipun (sisältää museolipun ja pääsyn muotinäytökseen). Kahvit tulee sinun itse kustantaa.

Voit ottaa mukaasi myös avecin ja hänelle lounaan ja tapahtumalipun paketti maksaa 37 €.

Nyt kesäkalenteri esille ja päivä muistiin! Ilmoittaudu viimeistään 26.6. Paikkoja on varattu ilmoittautumisjärjestyksessä 35 jäsenelle ja sen lisäksi vielä aveceja mukaan. Avec ilmoittautuu maksamalla 37 € yhdistyksen pankkitilille FI49 5730 0820 4733 83 26.6. mennessä. (Viestikenttään: NLV-tiimi Laukon kartano ja oma nimi)

Tervetuloa toivottavat agentit Tuija, Elina ja Marika

Jäsenen ilmoittautuminen: tuija.makinen@vesilahti .fi 26.6.2019 mennessä

(nimi, sähköposti, erityisruokavalio ja mahdollinen avecin nimi)