Yhteystietojen päivitys

*

Sähköpostiosoitteita ei jaeta kolmannen osapuolen käyttöön. Sähköpostiosoitteita kerätään, jotta jäsenistö saisi ajankohtaista tietoa yhdistyksen ja sen paikallistiimin järjestämistä tapahtumista ja koulutuksesta.

Jyty-Agentti eli paikallinen yhdistyksen yhteyshenkilö käyttää sähköpostiosoitetta paikallisten tapahtumien tiedottamiseen. Koska ammattiyhdistysjäsenyys on tietosuojan piirissä oleva asia, tarvitsemme paikallistiedottamiseen henkilökohtaisen luvan sähköpostiosoitteiden antamiseen Jyty-Agenttien käyttöön.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Jyty-taskukalenteri

Tähän asti Jyty-kalenteri on tullut paperikalenterina jokaiselle jäsenelle vuoden loppupuolella. Moni on kuitenkin ilmoittanut, että ei paperikalenteria haluaisi ja nyt siihen on mahdollisuus. Enää ei voi vaikuttaa vuoden 2018 kalenterin tilaukseen, mutta voit alla olevalla lomakkeella ilmoittaa, että ET HALUA Jyty-kalenteria jatkossa. Jos haluat kalenterin edelleen, sinun ei tarvitse tehdä mitään.

Mikäli myöhemmin päätätkin haluta kalenterin jonain vuonna, voit ilmoittaa siitä yhdistyksen toimistoon.

Jyty-kalenteri

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.