Miten toimit, jos...

Yhteystietosi muuttuvat

Ilmoita muuttuneet yhteystietosi jäsenasianhoitajalle Jyty Pirkanmaa ry:n toimistoon. Voit myös itse tarkistaa ja muuttaa yhteystietosi Jässärissä. Toivomme, että lisäät Jässäriin myös sähköpostiosoitteen ja pidät sen ajantasalla. Näin varmistat tiedotteiden ja ajankohtaisten viestien saamisen.

Työpaikkasi tai työnantajasi muuttuu

Ilmoita työpaikkasi, nimikkeesi tai työnantajasi muuttuminen jäsenasianhoitajalle Jyty Pirkanmaa ry:n toimistoon.

Jäät eläkkeelle

Ilmoita eläkkeelle jäännistä jäsenasiainhoitajalle Jyty Pirkanmaa ry:n toimistoon ja tiedon haluatko jäädä kannatusjäseneksi. Voit osallistua myös yhdistyksen senioritoimintaan. Ota yhteyttä seniorivastaava Tuula Jaskari-Malinen, tuula.jaskarimalinen(at)saunalahti.fi.

Jäät työttömäksi

Ilmoittaudu työnhakijaksi oman paikkakuntasi työ- ja elinkeinotoimistoon (TE-toimisto) heti, kun tiedät työttömyydestäsi tai viimeistään ensimmäisenä työttömyyspäivänäsi. Saat sieltä ansiosidonnaisen työttömyyskorvauksen hakemuslomakkeen.

Toimita hakemus Jytyn työttömyyskassaan.

Ilmoita työttömyydestä jäsenasianhoitajalle Jyty Pirkanmaa ry:n toimistoon.

Työttömyyskassan palvelunumero on 020 690 069 ja sähköposti kassa@jytk.fi

Haluat osallistua koulutukseen

Ilmoita koulutusvastaavalle halukkuudestasi osallistua Jytyn kursseille. Kaikki kurssi-ilmoittautumiset käsitellään yhdistyksen hallituksen kokouksessa ja päätetään mahdollisesta osallistujan omavastuuosuudesta. Koulutusvastaava ilmoittaa jäsenelle em. omavastuuosuudesta, allekirjoittaa kurssi-ilmoittautumiset ja toimittaa ne eteenpäin.

Ammatillisten opintopäivien osalta tulee jäsenen aina ensin kysyä, osallistuuko työnantaja kurssikustannuksiin.

Luottamusmieskoulutuksiin (ja muihin koulutuksiin, joiden kustannuksiin yhdistys ei osallistu) voi ilmoittautumiset laittaa suoraan eteenpäin, mutta niistäkin tulee ilmoittaa tieto koulutusvastaavalle, jotta toimintakertomukseen saadaan oikeat lukumäärät koulutuksiin osallistuneista.

Koulutusvastaava: toimistonhoitaja Birgit Virkkunen, toimisto(at)jytypirkanmaa.fi

Haluat lähteä mukaan retkelle

Lisätietoja voi kysyä toimistonhoitajalta tai vapaa-aikatoimikunnan vastaavalta. Jäsentoiminnan vapaa-aikasivulta löytyy myös retkien ja tapahtumien ilmoittautumistiedot.

Haluat kysyä edunvalvontaan liittyvistä asioista

Ota yhteyttä omaan luottamusmieheesi. Luottamusmiehet löytyvät edunvalvonnan sivulta.

Muut asiat askarruttavat

Kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin Jyty Pirkanmaa ry:n osalta saa vastauksen, kun ottaa rohkeasti yhteyttä toimistonhoitajaan tai puheenjohtajaan.